Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради до святкового ранку

Мамо, у нас завтра святковий ранок!

Шановні батьки!
Для вас це лише чергові турботи, а для вашої дитини – важлива подія. Наші поради:

  • Віднесіться до святкового ранку серйозно. Поцікавтеся у вихователя, на яке число назначене свято, і починайте підготовку.
  • Потурбуйтеся про костюм. Зробіть його самі, купіть або візьміть на прокат. Головне, щоб костюм подобався дитині і був зручний для неї.
  • Потурбуйтеся і про взуття. Воно має бути не тільки гарним, але і зручним для вашої дитини.
  • Розплануйте свій час так, щоб побувати на святі. Прийдіть за 30 хвилин до початку, щоб встигнути переодягти дитину. Якщо у вас не буде часу прийти вчасно, попередьте про це вихователів, а костюм принесіть заздалегідь.
  • Подбайте про гарний настрій дитини. Будьте уважні до дитини і терплячі. Гарний настрій дитини перед ранком – запорука успішного виступу на святі. 

 

ОБДАРОВАНІСТЬ, ЯК ВИЯВ ЗДІБНОСТЕЙ ДИТИНИ
КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

     Обдарованість є найвищим проявом здібностей дитини. Тому серед групи здібних дітей лише одна може бути обдарованою. Музична обдарованість проявляється в дуже ранньому віці, тому наше завдання полягає в своєчасному виявленні цих здібностей у дітей. Таких дітей, здебільшого, виявити не важко. Наприклад, діти, в яких є музичні здібності:
- люблять музику і музичні записи, намагаються бути там, де звучить музика;
- швидко і легко відгукуються на ритм, мелодію, уважно прислуховуються до них, легко запам’ятовують;
- ці діти співають, або швидко освоюють гру на музичних інструментах, вивчені твори вони виконують з почуттям, з настроєм;
- ці діти вміють створювати свої мелодії, і на музичних заняттях, під час імпровізації простих мелодій, вони легко справляються з цим завданням.
Артистичний талант виявити теж не важко. Ці діти:
- коли не вистачає слів, часто виражають свої думки мімікою, жестами і рухами;
- намагаються викликати емоційні реакції в інших, коли розповідають про щось цікаве;
- змінюють тональність і виразність голосу, наслідуючи той чи інший персонаж;
- такі діти охоче виступають перед аудиторією, особливо дорослою;
- вони легко копіюють звички, пози, вирази обличчя інших людей і тварин;
Чим раніше ми почнемо розвивати у дітей ці здібності, тим більше шансів їх повністю розкрити. На жаль, популярний вислів «талант себе виявить» не відповідає дійсності. Нерідко трапляється так, що діти приховують свої здібності, якщо ми не оцінюємо їх належним чином. Обдарована дитина сама собі допоможе, якщо ми підтримаємо її творчість. Тому музичні заняття повинні бути завжди творчими, цікавими, результативними. А, оскільки, творчі здібності проявляються найбільше у грі, то ми постійно використовуємо елементи гри на музичних заняттях. Велику роль у розвитку творчих здібностей дітей відіграють вечори розваг, свята, музично-театралізовані дійства, де діти, в повній мірі, можуть розкрити свої співочі, танцювальні та акторські здібності. Також ми окремо плануємо роботу з дітьми, в яких є ознаки обдарованості. І, звичайно ж, дуже важлива в роботі з обдарованими дітьми співпраця музичного керівника, вихователів і батьків.
На закінчення хочу сказати, що не слід ділити дітей на «математиків», «співаків», «танцюристів», «читців», «розумних» і не дуже, бо ці характеристики дуже несталі і тимчасові. Все залежить від розвивальної роботи, яка проводиться з дитиною. І не будемо забувати, що для ефективної реалізації здібностей треба створити, насамперед, сприятливі умови в сім’ї і в дитячому садку.
ПОРАДИ ЩОДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ ДИТИНИ:
1. Знайомте дітей з усіма видами мистецтва.
2. Відвідуйте з ними театри, концерти, виставки , циркові вистави, музеї тощо.
3. Читайте дітям авторські та народні казки, дитячу літературу.
4. Заохочуйте дітей до імпровізованої драматизації казок, пісень, віршів.
5. Пропонуйте дітям придумувати свої казки й відображати
у малюнках, грі, діях.
6. Виготовляйте разом з дітьми різні види лялькового театру (настільний, театр-рукавичка, тіньовий, пальчиковий тощо).
7. Дозволяйте дітям переглядати дитячі передачі, фільми, мультфільми.
8. Організовуйте домашні концерти, на яких діти будуть виконувати не тільки знайомі пісні та таночки, а й придумані.
9. Дозволяйте дітям фантазувати, виявляти творчість.
10. Розвивайте у своїх дітях творчі здібності шляхом відвідування музичних шкіл, театральних гуртків та студій.

 

Музичні інструменти своїми руками

Для домашнього музикування необхідні музичні іграшки і інструменти. Вони продаються в магазинах, але частину з них можна виготовити з дитиною вдома з підручних матеріалів. Так малюк заодно придбає корисні навички ручної праці.

  • Непотрібні невеликі коробочки (з-під парфумів, шкатулочки тощо) наповніть різними сипучими речовинами: горохом, сочевицею, піском, намистинками. Закрийте коробочку, заклейте скотчем, а поверх цього – різнокольоровим папером або старими листівками.
  • Збирайте кришечки від пляшок. Вони знадобляться для виготовлення румби. Найдіть невеликий (15-20 см) дерев'яний стрижень, до верхньої його частини прибийте цвяхами кілька кришечок. Вони повинні перебувати на невеликій відстані один від одного (1-2 мм). Потрясіть новий інструмент – тепер на ньому можна акомпанувати  веселою мелодією або передавати різні явища природи.
  • Відріжте верх від пластикової пляшки. Подуйте в неї – і почуєте завивання хуртовини.
  • Якщо провести пальцем по поверхні надутої повітряної кульки, можна почути досить оригінальний звук.
  • У будинку завжди є непотрібні гудзики. Візьміть стару рукавицю і розшийте її гудзиками. Тепер надіньте її і постукайте пальцями по підставі долоні. Ось і готовий ще один новий музичний інструмент.
  • Візьміть гребінець, оберніть її зуби цигарковим папером і подуйте.
  • Якщо постукати дерев'яними кубиками один по одному, вийде простий, але доволі гучний музичний інструмент.

 

 
Правила гри на дитячих музичних інструментах

Важливим фактором успішного музикування на музичних інструментах є знання прийомів гри. Познайомтесь з ними самі і поясніть їх маленькому музикантові.
• Барабан: поставте на столик або підставку, палички візьміть в обидві руки (затисніть між другим і першим пальцями), потім вдарте ними по мембрані.
• Трикутник: візьміть в ліву руку за ремінець, підніміть на рівень грудей; паличку візьміть в праву руку; удари виробляються або по підставі інструменту, або по бічних сторонах зовні. Можливі швидкі удари зсередини по бічних сторонах інструменту (ефект тремоло).
• Дзвоник: візьміть в праву руку, підніміть на рівень грудей і похитуйте з боку в бік.
• Бубен: візьміть в праву руку, підніміть на рівень грудей і струшуйте або візьміть в ліву руку, підніміть вертикально (боком до граючого) і правою рукою ударяйте по мембрані.
• Маракаси, румба, брязкальце: візьміть в праву руку, підніміть на рівень грудей і струсніть або візьміть в праву руку і ударяйте музичним інструментом по долоні лівої руки.
• Тарілки: візьміть за тримачі правою і лівою руками і ударяйте тарілки ковзаючими зустрічними ударами один до одного.
• Металофон або ксилофон: поставте перед собою на столик або підставку, палочку візьміть в праву руку (як ложку), розгорніть паралельно корпусу інструмента. Гра проводиться двома способами: окремими ударами або ковзаючим рухом вздовж пластинок (гліссандо).

 

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites