Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Як ти любиш Україну

  — Як ти любиш Україну, мій маленький друже? 

— Нашу рідну Україну люблю дуже, дуже!

 

— З Україною нікого в світі не боюся. 

І щоранку я до Бога за неї молюся.

 

 Щоб була щаслива, дуже, щоб була багата.

 Я люблю її так дуже, як маму і тата.
 
О. Лупій

Заповіді батьківства

    Одвічне питання турбує не одне покоління батьків: як виховувати дитину? Що робити, аби вона виросла доброю людиною, розкрившись усіма своїми здібностями, аби змогла віддати людям те, з чим прийшла у світ?

1.Люби свою дитину!

   Радій її присутності біля тебе, приймай її такою, якою вона є, бо то твій паросток, твоє творіння. Не ображай і не принижуй її, не розхитуй її віри в себе, не завдавай болю несправедливою покарою, не відмовляй у твоїй довірі, дай їй привід любити тебе.

2.Оберігай своє дитя!

   Захищай дитину від фізичних та душевних небезпек, навіть, якщо доведеться жертвувати власними інтересами й ризикувати своїм життям. Не зважай ні на що, коли йдеться про твоє дитя, про твою дитину квітку, яку можуть знівечити.

3.Будь добрим прикладом для своєї дитини!

   Прищеплюй до духовних вартостей свого народу і сам живи, дотримуючись його традицій. Стався до дитини з великою відповідальністю, їй потрібне таке домашнє вогнище, де сім'я дружна, де шанують і люблять людей похилого віку, де підтримують тісні та щирі зв'язки з усім родом та друзями. Вона має жити у такій родині, де панує чесність, справедливість, скромність, гармонія у всьому.

4.Грай зі своєю дитиною!

   Віддай дитині стільки часу, скільки необхідно для її розвитку. Менше зважай на свої власні інтереси, бо інтереси дитини - водночас і твої. Багато розмовляй з нею, не відвертайся, коли вона щось говорить: може саме в ту мить дитина звіряється тобі найбільшими таємницями свого життя. Грай з нею так, як їй подобається, приймай серйозно її гру, світ її уяви.

5.Працюй зі своєю дитиною!

   Допомагай дитині, коли вона намагається взяти участь у якійсь справі. Коли підросте, потроху залучуй до праці з людьми і для людей. На дозвіллі, під час канікул, не бідкайся, що вона втомиться від роботи, бо для неї праця з дорослими - то погляд у майбутнє.

6.Дозволь дитині набувати життєвого досвіду, нехай навіть не безболісного, але самостійного!

   Дитина визнає лише такі враження, які пережила самостійно, а твій власний життєвий досвід (хоч як тобі прикро) часто-густо не важить для неї нічого. Тож дай їй змогу самій "збирати свою скриню", навіть якщо тут існує певний ризик. Надмірна опіка й тепличні умови життя можуть викликати соціального інваліда.

7.Покажи дитині можливості і межі людської волі!

   Розкрий перед дитиною чудові можливості розвитку й самоутвердження людської особистості відповідно до її особливостей та обдарованості. Водночас показуй на прикладах, що кожен має визнавати норми співжиття і дотримуватися їх у родині, в колективі, у суспільстві.

8.Привчай дитину бути слухняною!

   Стеж за поведінкою дитини і спрямовуй її так, щоб учинене нею не завдавало шкоди ані її самій, ані будь-кому. Не обминай моментів, коли вона не гарно поводиться у твоїй присутності, зауваж і поясни, чому треба чинити саме так, а не інакше, для неї це буде наукою. Винагороджуй за додержання установлених правил, однак у разі нагальної потреби наполягай на шануванні їх за допомогою розумного покарання.

9.Чекай від дитини лише таких думок та оцінок, на які вона здатна на даному етапі свого розвитку і які може підказати її власний досвід!

    Мине багато часу, доки дитина навчиться орієнтуватись у складному світі, що оточує її. Допомагай її, скільки зможеш, і вимагай від неї власної думки чи самостійного висновку тільки з урахуванням реалій її вікового розвитку і вже набутого досвіду.

10.Давай дитині змогу набувати такі враження, які полишатимуть вартісні спогади!

   Дитина, як і дорослий, "живиться" різними враженнями, які знайомлять її з довкіллям і життям інших людей. Дбай про те, щоб вона бачила, чула, відчувала, якомога більше цікавого для себе, щоб збагачувалася корисними знаннями і добрими почуттями. 

 

Українська народна рухлива гра «Лисиця в курнику»

Мета: Розвивати у дітей спритність та вміння виконувати рух за сигналом, вправлятися з бігу з вивертання, у лазінні, стрибках; виховувати цікавість та любов до народних ігор.

Опис: На одному боці майданчика відкреслюється курник. В курнику на сідалі (на лавках) розташовуються кури, діти стоять на лавках. З іншого боку майданчика знаходиться нора лисиці. Все інше місце – двір. Один з гравців призначається лисицею, інші кури – вони ходять і бігають по двору, клюють зерна, ляскають крилами. За сигналом «Лисиця» кури тікають в курник та підіймаються на сідало, а лисиця намагається спіймати курку, яка не встигла піднятися на сідало. Відводить спійману курку до себе в нору. Кури зістрибують з сідала і гра поновлюється.

Правила: Лисиця може ловити курей, а кури можуть підійматися на сідало тільки за сигналом вихователя «Лисиця!».

Варіанти: Збільшити число лисиць. Курям вилізти на гімнастичну стінку.

Українська народна рухлива гра «Зайці та вовк»

Мета: Розвивати у дітей вміння виконувати рухи за сигналом; вправлятися з бігу, в стрибках на обох ногах, у присіданні; виховувати цікавість та любов до народних рухливих ігор.

Опис: Одного з гравців призначають вовком, інші зображують зайців. З одного боку майданчика зайці позначають собі місця шишками, камінчиками, з яких викладають кола або квадрати. Спочатку гри зайці стоять на своїх місцях. Вовк знаходиться з протилежного боку майданчика – в яру. Вихователь каже: «Зайчики скачуть, скок – скок – скок, на зелений лужок. Щипають травичку, слухають, чи не йде вовк». Зайці вистрибують зі своїх місць та розбігаються по майданчику. Стрибають на 2 ногах, сідають, щипають траву та оглядаються в пошуках вовка. Вихователь вимовляє слово «Вовк» , вовк виходить з яру та біжить за зайцями, намагаючись зловити, торкнутися. Зайці тікають кожен на своє місце, де вовк їх вже не може наздогнати. Спійманих зайців вовк відводить до себе у яр. Після того, як вовк зловить 2-3 зайцев, обирається інший вовк.

Правила: Зайці вибігають після слів – «зайці скачуть». Повертатися на місця можна лише після слова «Вовк!».

Варіанти: Можна ловити тих зайців, яким подала лапу зайчиха - мати. На шляху поставити куби – пеньочки, зайці оббігають їх. Обрати 2 вовків. Вовку перестрибнути через перешкоду – струмок.

 

З павутинки павучок
Сплів сріблясти й літачок –
В ньому завтра у блакить
З ластівкам и полетить.

 

Раз, два, три, чотири.
Мене грамоті учили.
І писать, і читать,
І на конику скакать.

 

 

Добре леву: в лева – грива!
А тому-то він щасливий,
І щасливі левенята,
Щ
о такого мають тата.

 

Я - УКРАЇНКА- І ЦИМ ГОРДЖУСЯ,
ТАКОЮ ЗРОСТИЛА МЕНЕ МАТУСЯ
НАВЧИЛА ЧИТАТИ,НАВЧИЛА ПИСАТИ,
І БОГУ МОЛИТИСЬ І ГОРЯ НЕ ЗНАТИ
.

 

 

ПОЖОВТІВ ЗЕЛЕНИЙ САД,
ВЖЕ ПОЧАВСЯ ЛИСТОПАД,
ДОЩИК ЧАСТО НАКРАПАЄ,
НАС ГУЛЯТИ НЕ ПУСКАЄ.

 

КОЛО-КОЛО,КОЛОСОК,
НАРОДИВСЯ КОЛОБОК.
ЯК НЕ БУДЕ КОЛОСКА,
ТО Й НЕ БУДЕ КОЛОБКА.

 

На городі агрус ріс
Круглий, зелененький.
Я його покуштував –
Кислий та смачненький.

 

 

РІДНА МОВА
Разом
 із щастям і журбою

Зеленим листом шелестить,
У небі яснім над водою
Нам рідна мова мерехтить.

Це символ мудрості твоєї,
Моя Вкраїно. Він горить!
Тож мови рідної своєї
Не відцураймось ні на мить!

 

К. Коврик

Україна колядує

 

Свічку різдвяну запалімо,
Боже світло принесімо,
В кожній хатині хай сіяє,
І усіх нас зігріває!

 

Приспів:

Україна колядує!

Колядує вся земля!

В небі ангели співають,

Прославляємо Христа!


Може, у хаті хтось сумує,
Може, у хаті когось бракує.
Кого бракує – не забувайте,
А хто сумує – розвеселяйте!

 

Старий рік минає

 

Старий рік минає, новий наступає,
Новий наступає.

Пане господарю, великий владарю,
Великий владарю.

Дайте нам з полиці із медом пшениці,
Із медом пшениці.

Іще щось такого до столу святого,
До столу святого.

 

Старий рік минає, новий наступає,
Христося рождає!

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites